Torsdag..


Grått och tråkigt.. man kan inte bli annat än skitless.. Spöregn, uppehåll, spöregn, uppehåll när ska detta sluta och låta solen komma fram istället???
Händer inte så mycket om dagarna nu när det är tråkväder ute. Kan inte vara ute och leka, dagarna går ju betydligt mycket fortare om man har något att göra.
Igår var jag och Axel en sväng till Tette, mycket trevligt.. Prata strunt och åt hemmagjorda hamburgare.:-) Det går sisådär med viktnedgången. Eller rättare sagt så går det skitdåligt. Ska inte börja älta om detta för det blir allafall inte som man tänkt sig..
En tjej vars blogg jag följer kom på en bra idé om hur man ev lättare går ner i vikt. Man ska helt enkelt lägga ut en bild på hur man ser ut nu och även avslöja midjemått, vikt och allt sånt som är pinsamt. Göra någon slags mat och motionsdagbok. Tål och funderas på, vågar jag verkligen det. Men då kanske det är lättare att lyckas, lättare att se resultat..

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja, det är verkligen tråkväder nu.

Jag skulle aldrig våga lägga ut bild, mått, vikt mm. Tror säkert att det blir en morot om man gör det och samtidigt för loggbok, men som sagt, jag skulle aldrig våga.

Ha det så bra!

2008-10-02 @ 21:07:01
URL: http://www.123minsida.se/Carina75
Postat av: >Titti

Men snälla KArro, du är ju så fin! Var glad för den du är och risken för stroke blir inte större enl nya rön (hmmm, undrar vart jag jobbar) pga ett eller femtio kilo för mkt! Bra va!

Kram

2008-10-03 @ 05:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0