Torsdagkväll..


Det blev ingen promenad som vi planerat idag, har öst ner nästan hela dagen..
Har faktiskt redan hjälpt lite att jag la ut vikt och mått ..:-) Var himla sugen på att fixa lite kvällsfika när Oliver åt men tänkte lite längre och tog ett äpple istället. Oliver åt glass och jag hoppade över.. Jag vill ju gärna kunna dra bort nån cm och något kilo om en vecka och då kan jag ju inte hålla på som förr.. Positivt!!!!

Västen som jag köpte till Oliver för 30 kr igår kom idag..:-) Snabba ryck, den var helt perfekt.. Får hoppas att det blir lite fina höstdagar framöver så att den kommer till nytta..

Kommentarer
Postat av: Titti

Hacka ihop ett äpple, en banan och några nötter. Det är godare än glass... nä, men man kan ju låtsas!

2008-10-10 @ 07:33:30
Postat av: Roula

Hej vännen va duktigt av dig glöm glass o kafe bröd man vänjer sig o ät frukt o lite nötter jag hejar på dig hela tiden:-)hoppas ni mår bra har ni börjat o renovera i huset?önskar er lycka till med allt kramar mormor/faster:-)

2008-10-10 @ 23:00:37
URL: http://mormor39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0