Söndag..


Det blev ingen morgonpromenad i morse, blev akuten istället...
Tänkte jag skulle diska innan jag gick ut, vi sov så länge och Axel var piggelin.. Har haft ett glas som varit lite trasigt uppe på kanten men som aldrig blivit kastat. Det låg i diskhon och det  jag hade inte en tanke på utan diskade på. Självklart så gick det sönder och jag skar mig ganske mycket på lillfingret.. Skrek till Jimmy, Axel satt i gåstolen och såg ut som ett frågetecken.
Är så himla känslig för skärsår så jag höll på att svimma så jag satte mig på golvet med handen under rinnande vatten och vågade inte titta.:-) Jag som är uska och vill bli sjuksyrra, hur ska det gå... Oliver kom fram och frågade om han skulle blåsa och om jag ville ha plåster, gókillen.
Ganska löjligt att åka in men känns bra att dom lappade ihop det med tejp annars kanske det blivit jättefult när det läkt ihop.. När jag stod och väntade på akuten kom det in en man som skurit sig ganska rejält på armen och då funderade jag på varför jag egentligen var där men men..:-)
Har fått ett litet förband som ska sitta på en vecka, vilket innebär att jag inte kan diska.. Måste jag så kanske det går men jag kör på det så länge det går..:-)

Axel har fått sin första tand, men han är inte så sugen på att visa den. Man får vara snabb om man ska se en skymt av den..

Annars idag så har vi varit upp till Orbaden och hälsat på.. Har inte hänt så mycket annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0