Lördagkväll..


Har nu tittat på fotboll och jag blir inte klok... Nästan bättre för hjärtat om dom är skitdåliga så man slipper sitta och vara nervös och hoppas på att dom ska vinna.. Sverige spelade bra, kan inte förstå att Lagerbäck inte gör några byten när vissa är så trött att dom går på knäna men men..:-)

Oliver kan verkligen testa ens tålamod.. Han ställer alltid en motfråga när han frågar något.

- Får jag en glass? svarar man ja så säger han alltid "Får jag???" "
- Sover Axel? Gör han?
- Är det min penna?? Ja det är din penna. Är det? Är det min penna?

Man kan bli galen och ibland så testar jag honom och säger tex - Nej Axel sover inte, han sitter i stolen.. Gör han????? Fast han ser att stolen är tom. Så kan han hålla på i evigheter.. Tänk att en sån liten och gó kille kan vara så envis och vrångstyrig.. Det pendlar så fort mellan gulligull och trotsfasoner så man hinner knappt med. 

Har lyxat till det med tacos och lite chips ikväll eftersom det är lördag.. I morgon är det morgonpromenad och nyttig mat som gäller.. Måste köpa hem lite juice så jag kan göra lite goda smootihes till frukost. Längtar faktiskt till på torsdag när jag ska väga mig igen. Får se om jag vågar lägga ut resultatet..:-)

Har även tagit ett väldigt moget beslut ikväll..:-) Har varit väldigt inne på att köpa en Me&I jacka i plych till Oliver på Tradera men har nu lagt ner när det kom över mitt maxbud.. Ny kostar den 350 kr och den är nu uppe i 175kr + frakt och kommer säkert att gå för mer...  Hade ju som mål att inte köpa något som kostade mer än frakten..:-) (beror väl lite på vad det är iofs)

Kommentarer
Postat av: Titti

Men precis så där är Hilda också, men nu kom jag på att jag är ju hemma ensam så jag slår en pling istället!

2008-10-12 @ 14:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0