Tisdagkväll


Jag var inte den enda som inte visste det där med svenska på facebook..:-) Man går in på kontoinställningar och väljer språk..

Idag har Tette och Hampus varit här och ätit lunch, blev en sallad från Statiol.. Snabbt och ganska nyttigt.:-) Sen när grabbarna sovit en stund gick vi till lekparken en sväng.. Oliver hade sina vindbyxor på sig och himmel va fort det gick i rutchkanan. Ingen av oss va med så han flög och landade på ryggen, "Ojdå" sa han och såg alldeles förvånad ut. Var hem en sväng till Farmor och Farfar oxå och Oliver satt nog nästan en timme i knä på farfar och kollade på cross på Youtube. "Sån vill jag ha faffar, en blå" undrar om farfar vet vad han gett sig in på..:-)

Haft en jättebra kväll, Oliver har lekt med Axel och han bara skrattar när Oliver tokar sig..

Oliver har gått och dragit sig i blöjan hela kvällen men inte sagt något och den var inte blö så jag har inte tänkte så mycket på det.. När det blev dags för att borsta tänderna och byta blöjan såg jag vad problemet var.. Det låg ett löv i blöjan, inte konstigt att det har varit något som stört honom..:-) Han gapskrattade när han såg det.


Kommentarer
Postat av: Titti

Nope! Får fixa en annan mejladress att registrera kanske? Nu ska jag hopp i säng ( i lekrummet) och kolla på film och äta choklad. Nä, inte mörk. Marabou Amigo, så underbart god!

Ha en bra dag!

Kram

2008-10-15 @ 08:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0