Torsdag..


Kallt som attan... Skrapa rutor och på med alla kläder på två vilddjur, då kommer man försent hur man än gör.. Var klar 07.30 och då körde vi Oliver till hans "jobb" först och sen Jimmy till sitt.. Tyckte att vi var ute i god tid men Jimmy kom allafall 10 min för sent..:-) Blir väl bättre med tiden kanske..

Vikt och mått, sammanlagt...

Vikten: -2 kg
Rumpmåttet: -2 cm
Midjemått: -2 cm

Är jättekul att det går neråt med vikten och måtten, har inte alls gjort stora förändringar. Tar jag några morgonpromenader i veckan så borde det bli ännu bättre resultat.. Kanske även göra lite situps och enklare övningen på kvällningen när det är tv..:-)

Idag ska jag och Axel på BVC, gruvar mig lite för att lägga honom på vågen.. Känns lite pinsamt på något vis, folk tror väl inte han gör annat än äter.. Men prinsen mår ju bra och det är det viktigaste..

På em kommer tjejerna och fikar, Erika ska dra till Norge och tjäna lite penningar så vi måste träffas innan..  

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi var till BVC igår! 8040 gram :-) he he... härligt med runda goa killar tycker jag! :-)

2008-10-23 @ 09:36:42
URL: http://malinosblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0