Söndag...


Skulle kunna vara bakis idag men det är jag som tur var inte.. För det första är det inte värt det. Vara dålig en dag när man har två grabbar hemma som ska aktiveras hela dagen, är inte att rekomendera.. För det andra är det inte så himla lämpligt att bli full när man har en liten Axel med sig på tjejmiddag..:-)
Var som sagt till Tette och åt middag igårkväll, 5 tjejer, 4 smågrabbar alla under 8 månader och 1 liten parvel som kommer ut i Mars...:-) Jättetrevligt. Blev lite stressigt innan vi skulle gå vidare till en annan kompis som hade lite partaj. Alla grabbarna blev jättetrött så det var lite livat innan alla somnade i sina vagnar.:-)

Fick allafall ett glas vin på andra stället och himmel va gott det var. Skulle lätt kunna dricka en hel flaska, jag tror vi var fler som kände likadant. Men det får bli en annan gång. Något att se fram emot.

Idag är jag i fixartaget, skulle alldeles ha passat på att packa lite men det är ju inte lätt när man har Oliver runt sig hela tiden. Han plockar upp allt man packat ner, får göra ett litet ryck i morgon när ha är på dagis.

Har gjort lite mat till Axel som jag ska frysa ner. Kokat potatis och morötter, kyckling som jag kokat i basilika och oregano. Problemet blir att få till kycklingen så det inte blir massa bitar för det gillar han inte.. Han har fått kläm på hur man gör nu när han äter. När Jimmy och mormor matar honom så gapar han så stort och fint men när jag kommer med skeden så stänger han munnen så det mesta kommer utanför. Vad gör jag för fel??? Det tar sån tid när jag ska ge honom mat så han hinner tröttna..

Kommentarer
Postat av: Katrin

Tack för en trevlig kväll!! Det gör vi om snart tycker jag, även en kväll med lite vin ;-) Sköt om er! Kraam

2008-10-06 @ 07:35:48
Postat av: Tettemora

Ja jag måste hålla med Katrin, jätte trevligt.

Hoppas allt kan sluta upp hos Malin på Annandagen. Längtar tills dess!

Tackar för en mysig kväll.

2008-10-06 @ 17:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0