Vikt, vikt och åter vikt...


Tittade precis på "Du är vad du äter" såg i och för sig bara slutet men hon såg ut och må så bra.. Hon hade gått ner 14 kg på 8 veckor.. Hon var precis som mig, skräpmat, chips och läsk, ketchup och massa socker som inte syns.. Man ser att det är möjligt. Kanske inte så där snabbt och kanske inte med allt konstigt hon måste äta.. Små förändringar, det är så j**ligt att veta att det egentligen är så lätt..

Detta skulle hon följa och det ser inte så avanserat ut, eller???


* Dricka minst 2 liter vatten/dag

* Börja morgonen med en morgondrink

* Promenera minst 45 min varje morgon i raskt tempo

* Dricka grönt te eller örtte mellan målen

* Börja träna ordentligt

Inte konstigt att man tänker på sin vikt hela dagarna när det står i varje tidning man öppnar.. Stiger en nästan åt huvudet. Ska inte hålla på att skriva om hur jag äter, jag ska leva som vanligt och tänka lite mer på vad jag äter.. Ska heller inte skriva om att jag måste göra si och så. Blir bara besviken på mig själv när det inte blir som jag tänkt..

Hursomhelst så har vi haft en mindre bra dag idag.. Det blev ingen sovning för Oliver och det började märkas vid 16 och sen har det varit grin och bråk.. Axel har inte heller sovit som han brukar, sovit 30 minuter åt gången. Sammanligt har han nog inte sovit mer än 1,5 timme och det är alldeles för lite för honom.. Han är så lättväckt vissa dagar och detta var en av dom. Inte jättebra planerat när Oliver har haft en dag som denna..

Snart ska jag lägga mig och hoppas på att morgondagen blir bättre..:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0