Äntligen kväll..


Vilken dag det här har varit.. Oliver har varit hemma från dagis för han hostar så mycket men förutom det så är han hur pigg som helst.. Lekt och busat precis hela dagen, jag är helt slut. Blev inte riktigt som jag tänkt mig med sovningen idag. Axel somnade precis enligt planen vid 12 och då gick jag och la mig med Oliver så att vi båda kunde sova en stund..
Dom planerna hade inte Oliver utan det var full fart, fast han var jättetrött. Låg i nästan 1,5 timme och till slut somnade han men då hade han redan lyckats väcka Axel, som i sin tur blev jättearg när jag inte kom på en gång. Innan jag hunnit ta upp honom så vaknade Oliver för att Axel skrek så mycket, så han sov 2 minuter.. Dagen har väl mer eller mindre varit kaotisk efter det..:-)

Det är typiskt att man ska ha en sån där dag när ingenting går som man vill och tålamodet är i botten, när Jimmy jobbar  hela dagen..
Hursomhelst så fick vi främmande på em så allt gick ganska smidigt ändå. Nu är det allafall så lugnt och stilla här hemma, ska kanske sätta mig i soffan och läsa en bok, köpte Tyskungen av  Camilla Läckberg..

Kommentarer
Postat av: Titti

Nä, man ska/kan inte planera nått när man har småbarn!

Nu har jag kollat på Jimmys ritningar igen, men vågar inte lämna en kommentar hos honom utifall han blir sur på mig! ;o)

Men vill han ha kylen/frysen så långt från spis/diskbänk? Vore det inte bättre att flytta modulen med bänkar och skåp och kyl och frys till dit han har ritat köksbordet och sätta bordet under fönstret. Och så kan ni sitta och äta och kolla grannar samtidigt?!

Pussa på dina småkillar från mig!

Kram

2008-09-11 @ 21:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0