Fredag..


God morgon!!!

Det kommer nog bli två långa dagar det här.. Jimmy jobbar och sen är det bandy cup i Edsbyn så jag kommer inte att träffa honom förrän i morgonkväll. Det är väl bara att ställa in sig på att det kommer att vara så här framöver, han är ju målvaktstränare nu så han måste vara på träningar och i allafall alla hemmamatcher.
 
Olivers sköna uttryck:
- Nä mommor jag är upptaget, håller på att greja. Pratade med mormor i sin låtsastelefon igår och han hade inte tid att leka med bilar just då.:-)
- Nä mamma inte nu, snart.. Det är så det låter om jag tex säger åt honom att plocka ihop på sitt rum, eller borsta tänderna.. Ja, princip alltid när det är något tråkigt som ska göras.
 
Man skulle ha ett block med sig jämt, för när han säger något roligt så tänker jag alltid att jag ska skriva det här men jag glömmer ju hela tiden.. Han har sån fantasi, spelar man med så kan det bli hur roligt som helst..

Nu måste det plockas och helst dammsugas, det sistnämnda är ju tveksamt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0