Kvällen..

Jaha då var den här dagen över oxå.. det går fort när man har roligt.

Har varit hemma hela dagen, varit utanför dörren 20 minuter och det var när jag tog fasters bil till Max och syndade, och det rejält.. Nuggetsmål, gott men inte alls bra.. 
Var i och för sig och hämtade Oliver på dagis, men det kan man knappt räkna för det tar 5 minuter.. Inte mycket friskluft idag inte.

Kvällen har jag spenderat framför tvn, kollade på Belinda och det kanske kan bli något att följa.. Första 10 minuterna var jag nära att byta kanal för då pratade någon viktig farbror om hur viktigt det var med kärlek mellan människor och att kvinnor uppskattade snygga män.. Vilket är sant i och för sig.. Men sen började dom prata om det verkliga problemet och det var ju vikten.. Mångas problem, man kan ju undra vem som har sagt att man ska ha mellan 20-24 i BMI för att vara normal, över det så är man överviktig och fet. Själv ligger jag på 29 så jag är superfet...

God natt och sov så gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0