Lillgubben min..

Oliver håller på att bli sjuk igen.. Nyss när han skulle äta fisk och potatis som han åt som en häst av igår ville han inte ha, smakade inte ens.. "Mamma jag är trött" sa han bara så jag frågade om jag skulle fixa till i hans rum så att han kunde gå och lägga sig själv och då nickade han bara och gick och la sig.. "Mamma stäng dörren" "Oliever vill ha minns i stora flaskan" Han gillar inte mollipecten och jag förstår honom.. Så det blev alvedon och hostmedicin, alldeles hängig på ögonen..

Med tanke på pension så kan man ju undra hur Anitra Steen ska klara sig nu när hon går i pension, hon får ju "bara" 100 000 i månaden...Klagar hon på det så ska jag banne mig ringa upp henne och fråga vad tusan det är frågan om..

Tänk om vi är husägare om mindre än två månader, ler bara jag tänker på det.. Det som är lite tråkigt är att vi inte riktigt tänkt på att det ska betalas lagfart och pantberv oxå.. Tyvärr så kanske vi får vänta med tapetseringen ett tag men golv blir det.. Eventuellt om vi kan pussla lite så att det blir lite tapeter i vardagsrum och vårat sovrum, skulle ju vara himla trevligt..:-)


Kommentarer
Postat av: Titti

Pantbrev och lagfart hade vi inte heller budgeterat för, det blev bara en jätteutgift till. Men låna dom pengarna också, det tror jag alla människor gör. (Inte alla, men många!) Dom kontanter man har försvinner på allt annat som kommer till när man flyttar!

Kram

2008-09-05 @ 17:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0