Måndag..

Natten blev ganska bra, Axel har vakna några gånger.. Han bökar så mycket när han sover, han blir arg när han hamnar på magen, hamnar med händerna eller benen utanför mellan springorna. När man då vänder honom så brukar han inte villa sova, brukar ge honom lite välling då och han somnar på två minuter..:-)

Oliver har inte hostat nästan någonting inatt och inte haft feber. På fm hostade han så jag ringde HC och då tyckte hon att vi skulle komma in så att någon får lyssna på honom. Han har hostat nästan 3 veckor nu så då känns det bra att kolla upp det.. Han ska dit vid 15 så då hoppas jag han är en diktig kille..:-)

Salvan jag pratade om igår har jag bara hört någon prata om, kanske inte finns någon sån.. Vet någon om det finns nån superkur mot tandsprickning?? (kallar man det så...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0