Onsdag..

Frågan just nu är:  Ska jag gå och krypa ner med Axel i ett mörkt och svalt rum eller sitta här och glo och njuta av att bara tänka på mig själv???? Går jag och lägger mig så kommer jag att var minst lika trött när jag vaknar. Sitter jag här så kan jag skriva lite, ringa till banken, drick mycket, mycket kaffe..  

Axel har inte sovit mycket i natt, har varit upp säkert 5 gånger och sen vaknat 10 gånger utöver det för att vända honom till rygg, han blir så arg när han hamnar på mage.. Täppt i näsan har han oxå varit men såg nu på morgonen att det inte är så konstigt.. Han hade två STORA snorbusar i näsan, blev skitförbannad när jag tog bort dom men så bra det blev efteråt. Sover väl i flera timma nu när han inte har något som stör honom i lillnäsan..:-)

En klok människa hade gått och lgat sig men inte jag.. Jag hoppas bara på att kaffet ska göra mig till en ny människa, får väl springa på toa om inte annat..:-)

Har börjat funderar på om Oliver hör dåligt, han skriker nästan jämt när han pratar och så hör han inte när vi säger åt honom att inte göra vissa saker. Har i och för sig testat hörseln genom att viska och fråga om han vill ha glass och då kan jag lova att han hör..

Idag blir det nog en tripp till en lite större lekpark med några kompisar. Oliver kommer att vara i himmelriket..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej! Hoppas du la dig för lite vila! Vi måste höras nån dag... lite skvaller finns. kärlek på lasarett... Och det är lite äckligt!

Kram

2008-09-24 @ 18:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0