Torsdag..

Oliver har ett knep som han tar till när han ska få som han vill.. Tex kommer han och säger "Vill ha af, snälla mamma" "Du leka mig, snälla?" Det speciella tonläget och blicker gör att det är väldigt svårt att säga nej..:-)



Idag har vi varit inne och busat.. Har haft ont i skallen hela dagen och det beror nog på att jag sov till 8.30 i morse, sovit för länge helt sonika.. Axel var lite stökig inatt så jag har varit upp flera gånger.. När jag hörde att Oliver och Jimmy var uppe vid 7 så slappnade jag av och sov vidare. Annars är det jag som ställer klockan för Jimmy vaknar inte..
Oliver var så duktig, Jimmy duschade men Oliver kom inte in till oss som han brukar göra. Av någon anledning så lät han oss sova och tittade på barnprogram istället.

Efter dagis så åt han 4 pannkakor!! och då tänkte jag att han var så mätt och trött att han skulle somna på en gång men så tänkte inte han. Det var bara att leka vidare och hoppas på att han snart skulle komma och säga att han ville sova med så blev det inte heller. När Axel vaknade så somnade Oliver precis i en mening sittandes i soffan, tippade omkull efter ett tag men vaknade inte så där sov han i över en timme..



Nu väntar soffan på mig... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0