Trökväder...


Oliver är inte så pigg så han får vara hemma från dagis i morgon. Mysa i soffan och titta på film, man kan undra hur länge han kommer att ligga stilla. Jag tippar på 5 minuter max.:-)
Det är så nära till gråt hela dagarna, så fort det inte går hans väg så kommer tårarna och han är allmänt hängig. Blir han inte bättre i hostan så kanske man skulle ta en tripp till HC..

Måste länka till Jimmys blogg här, för han har gjort en himla bra planlösning på huset.. Han är bra händig min sambo..:-) Han ser fram emot att ta på sig snickarbyxorna och börja riva.. Jag kommer att vara efter honom som en hök om han ligger på latsidan när det väl gäller. För ju fortare han blir klar med sina projekt ju fortare kan vi flytta in..

Kollar på fotboll och det är ingen vacker syn, spöregn och skitdåligt Sverige.. Kanske blir bättre nu i andra halvlek..

Kommentarer
Postat av: titti

Får kolla d im, bilden var för stor att visas i telefonen. Kram

2008-09-11 @ 02:52:53
Postat av: Elin

åå så spännande med huset, stort grattis igen. Vet inte om du fick mitt sms igår? men jag skrev och undrade över byxorna om du har fått hem dem?.

Så trist med att hängiga barn, peppar peppar så har Ester klarat sig skapligt än så länge. Kram på dig

2008-09-11 @ 10:16:16
URL: http://www.pylle-pylle.blogspot.com
Postat av: Titti

Nu har jag kollat in ritningen, ser ju helt underbart lagom ut! Och så skönt med en enplanare och trädgård. Gör ordentligt staket och grind så kan pojkarna springa hur dom vill i vår!

KRam

2008-09-11 @ 15:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0