Slut på dagen..

Dagen har varit ganska behaglig.. Fixat till Tittis superblandning för att utrota snuskflugor. Fungerade redan efter 1 timme.. Glaset står på diskbänken, längst upp mot kanten och det fick Oliver syn på och skulle ha saft, ångrade sig dock ganska snabbt när han såg alla flugorna.:-) "nä vill ha röd saft"

Lekt i Oliver rum, jag har varit motorcykel.. Han har suttit på mina ben och haft mina händerna som styre. Blev lite pådrag för en stund när han glömde att sätta på sig sin hjälm, kastade sig ner på sängen och satte på sig låtsashjälmen, knäppte den och drog ner visiret.. Han är så skön, han va tvungen att köra Tette till doktorn för hon hade ju slagit benet.. Sprang iväg till vårat rum och kom "bärandes" på henne i famnen "Ojojoj Tettemora illa"

Har även tagit en sväng på cykeln, va tvungen att få lite friskluft.. Oliver kämpade som ett djur i uppförsbackarna men han skulle cykla själv, Jimmy fick inte hjälpa till.. Axel satt som en liten farbror och bara kollade när brorsan kämpade, han hade det skönt i vagnen..:-) Var även tvungen att gå en sväng förbi huset och det känns så himla bra. Längtar ihjäl mig snart..

Oliver ligger och hostar och drömmer nog läskiga drömmar för nyss när jag var in låg han "nej, nej, nej" och grinade.. Tur att Jimmy ska gå och lägga sig med honom snart..:-) Jimmy har nästan övergett sin säng, sover bättre med Oliver och Oliver verkar göra detsamma...:-) Får väl se det positiva, jag får mycket plats i sängen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0