Måndagkväll..


Diagnos: Dagissjukan..:-)
Det är ingen fara med Oliver, lite hosta och snuva är helt normalt när man går på dagis. Fröknarna måste ha ett sjuhelsike immunförsvar när dom är upp i barn som snorar hela dagarna.. Oliver har varit hur pigg som helst idag, inga tecken alls på att han skulle var hängig, ingen feber och ingen hosta. Det hjälper bara man boka en tid hos läkaren, pigg på en gång..:-) Så i morgon får han gå till sitt "dadisjobb" och som han längtat..:-)

Axel däremot är inte så pigg, 39 i feber och allmänt hängig.. Sovit väldigt mycket idag..

Har haft ångest så fort jag sett tvättkorgen så nu är den normal full igen..:-) Fanns bara en tid idag så jag fick rensa ur det som var viktigast och mest akut att tvätta, barnens kläder och våra underkläder:-) Fattar inte så här i efterhand att allt fick plats i den korgen. När jag var klar med rensningen så blev det en full korg som åkte in i tvättmaskinerna. Konstigt nog så blev det en till full tvättkorg av det som jag rensat ur.. Hur går det ihop, måste ha pressat ner tvätten för att inte behöva inse att jag måste tvätta..

Oliver och Jimmy åkte till HC precis när det var dags att hänga så det var bara att ta med sig en filt ner i tvättstugan och lägga Axel på.. Det var en ren chansning, han brukar inte gilla det nämligen.. Men han såg så ynklig ut när han låg där på mage med huvudet på sned och bara tittade på mig.. Det gick hur bra som helst men nästa gång är det lite bättre planering som gäller..:-)

Kommentarer
Postat av: Titti

Lillskrutt axel då. Hoppas han har kryat på sig tills idag. Längtar efter er!

Kram

2008-09-23 @ 07:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0