Dålig på att uppdatera...


Fasiken vad jag har blivit dålig på det här... Kort sammanfattning av de senaste dagarna..:-)

Söndag- Tog en sväng till Ljusdal och hälsade på "mommo Anna" Oliver, jag och mormor åkte en snabbis på Dollar och det är ett helt företag att få Oliver att sitta stilla i vagnen. Vilket är ett måste annars river han hela affären. Mamma stannade hemma med Axel som skulle sova. Dom höll nästan på att blåsa bort, himmel vad det blåste. Axel har kämpigt när det blåser ute, han skippar efter andan hela tiden.
Bjöds på lite köttbullar och det är ju aldrig fel om man frågar Oliver..:-)

Måndag- Oliver på dagis och det var efterlängtat efter en lång helg. "Jag vill till dadisjobbet nu" Lite kyligt på morgonen, man känner verkligen att det är höst på riktigt nu. Snart är det vinter och vi bor i hus!!!!!
Jag och Jimmy skulle på banken på em så farmor kom och höll Oliver sällskap. Axel stackarn fick följa med och det var inte så poppis. Fick gå på leksaksaffärn och köpa en bitring. Kan inte förstå att vi inte köpt någon tidigare. Han har haft en nalle med gummipluttar på men inte alls lika bra som bitringen. Det blev en favorit direkt..:-)
I gårkväll bar det av till Malin som hade Me&I party och jag skulle kunna köpa hur mycket som helst. Fick hejda mig och ta lite fika istället. Blev ett par bruna plyschbyxor till Oliver, var på väg att köpa en jacka till men då hade det blivit över 600 spänn och inte direkt vad jag har råd med just nu. Kanske något att önska sig i julklapp..:-) Me&I

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för en trevlig kväll! Kul att ni kom. Mycket fina kläder va? Jag längtar tills plyschdressen kommer till Noah, kommer bli söt i den tror jag :-)



Kram

2008-09-30 @ 09:31:40
URL: http://malinosblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0