Måndag..


God morgon..

Inatt har hela familjen sovit som stockar. Vaknade av att Axel snurrat in sig i täcket och var skitförbannad för att han inte kom loss själv. Välling vid 4 sen sov han till 7 och nu sover han igen.. Oliver har sovit hela natten och det beror nog på att jag bäddade rent i hans säng igår och han fick mina älskade sängkläder som jag fick av mamma i julklapp för länge sen. Har bara en uppsättning så det blir inte att jag bäddar med det i min säng tyvärr, kanske får krypa ner med Oliver inatt.:-) 
Axel sover mycket om dagarna, vaken max 3 timmar i sträck. Det ultimata är ca 2 timmar sen tar han en tupplur på allt från en halvtimme till 3 timmar. Äter gröt till frukost men sen får han en skvätt välling innan läggning, Gruvar mig lite för hur det ska bli när han inte ska dricka välling. Han somnar oftast till flaskan men så har jag tänkt att när vi flyttar till huset så ska han sova ute i vagnen och då är det lite lättare att få honom att somna. 

Nu ska det städas tänkte jag, hur tråkigt som helst men väldigt nödvändigt...:-)

Halvdåliga kort på Axel i mina gamla strumpbyxor..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0