Tisdag..

God morgon!!!

Inatt vaknade Axel vid 04.30 och ville ha mat, skrek som aldrig förr.. Fixade iordning maten fort och sen när jag satt i sängen hörde jag någon som tassade i hallen.. Då skulle Oliver ha "krusov", efter mycket om och men så fick jag honom att lägga sig i våran säng. Axel brukar somna medans jag ger honom mat men nu när storebror va med så ville han inte alls sova.. Låg och pratade med kudden i säkert en timme och Oliver låg och lyssnade och kommenterade. Vi somnade väl vid 06 och sen skulle vi ju upp vid 07 så vi får väl se hur det går på dagis idag..:-)

Jimmy håller på att fixa till ett framtida kök på ett program dom har på Ikea. Spännande, man skulle alldeles ha vunnit lite pengar så att man kunde göra allt man vill i huset. Har kommit fram till att vi ska lägga nytt golv och tapetsera i hall, vardagsrum och vårat sovrum, sen ev måla i grabbarnas rum. Det är ju lämpligt att göra det innan vi flyttar in men man får väl se hur långt pengarna räcker..:-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0