Tisdagkväll..

Idag har vi haft en jättebra dag.. Efter att jag hämtat Oliver på "dadisjobbet" gick vi hem och åt lite och Axel sov.. Tänkte jag skulle prova hur det blir om Oliver inte sover middag, det kunde ha blivit katastrof men det gick ganska bra..:-) 
När Axel vaknade efter 1,5 timme så ville Oliver gå ut och självklart skulle vi väl det.. 13 grader och sol, härlig höstdag. Tog med oss lite mellanmål och gick till lekparken..

Oliver sitter och vilar lite efter att ha åkt rutchkanan typ 40 gånger på raken...:-)
 

Finns inte så mycket att leka med på den här lekplatsen men Oliver är nöjd ändå..:-) Det behövs inte så mycket. Efter ett tag så skulle han cykla igen så då kom jag på att vi skulle ut i skogen en sväng.. Kanske inte världens bäste idé när man har en vagn med sig och det är en smal stig bara men men..

Jimmy fick såklart med sig Axels vagn till jobbet i morse så han fick låna Oliver sittvagn och det gick strålande. Han sitter som en kung och har koll på allt som händer runt om honom.. Axel sover inte..


Fick locka med mig Oliver från skogen och säga att vi skulle gå och köpa glass. Han tyckte det var jättekul att gå där men det var inte det lättaste med vagn..

Det blev lite picknick utanför kiosken. Lovade honom att vi ev skulle han riktig picknick i skogen, kanske i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0