Snart husägare.:-)


Jag är på strålande humör..:-) Besiktingen gick jättebra, lite småsaker som ska fixas till men inte alls i de prisklasser som jag var rädd för.. Nu är det allvar, ska på banken i morgon och då ska jag väl inte behöva vara nervös, eller?

Oliver ska vara hos Tant E i morgon under tiden vi är på banken och hade han fått bestämma så hade han åkt dit nyss.. Frågade honom om han ville vara där en stund i morgon och svarade väldigt fort "ja nu.." sen var han på väg.:-)

Halvbra bild på gólåren.. Dom är så mjuka och härliga.:-)


Smacka på fingrarna är favoritsysselsättningen nu för tiden. Han blir så härlig på tröjan, blöt långt ner på magen..


Jag tar mig friheten att lämna Tittis underbara recept på äppelpaj till er.:-)

200g smör
2 dl socker
2 dl mjöl (dinkel eller vete)
2 dl havregryn
200 C i 20 minuter

Äpplen med kanel i botten och en massa vaniljsås till.. SUPERGOTT!!!

Nu är det filmdax.. God natt!


Kommentarer
Postat av: Carina

Skönt att det gick så bra på besiktningen. Vilka härliga bilder på Axel. =)

Tack för receptet. Det där ska jag prova någon dag. Älskar äppelpaj och naturligtvis ska det vara massor med vaniljsås.



Ha det så bra!

2008-09-08 @ 21:28:35
URL: http://www.123minsida.se/Carina75

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0