Söndagkväll.


Mina småprinsar är hängiga..

Axel har inte varit sig själv på em, jag har gått och burit honom nästan hela dagen. Så fort jag satt ner honom i gåstolen eller satt mig i soffan så har han blivit ledsen. Han brukar prata och flina mest hela dagarna. Uppe hos pappa så sa han ingenting på hela tiden, bara satt och titta med ledsna ögon. Han ser så ynklig ut.
Idag när han sovit i ca 1,5 timme och vaknade var han jätteledsen. Gick runt med honom en stund i famnen och då somnade han igen med gosefilten mot min axel. Alltid när man håller honom i famnen så ska han ha stenkoll på vad som händer runt om honom så han ålar sig hela tiden. Slänger sig bakåt och är styrig men inte nu.. Har fått alvedon under dagen för han har varit varm. Kan vara tänder på gång oxå och är det så att det blir jobbigt för honom i natt så ska jag nog åka på apoteket i morgon och köpa nån bedövningssalva att smörja på tandköttet..

Oliver får vara hemma från dagis i morgon, hostan vill inte ge med sig.. Har lite feber oxå, skulle kanske ringa rådgivningen och höra om dom tycker att vi ska gå till "Affor doktorn" Han är hängig i perioder under dagarna, ibland märker man inte att han är sjuk, leker och busar och det går inte att få honom att sitta stilla och vissa stunder bara ligger han.. 

Nu ska jag allafall sätta mig i soffan en stund, sen ska jag i säng tidigt för man vet aldrig vad det blir för natt i natt..

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad är det för bedövningssalva? Min bvc sköterska sa att det säljs en salva i andra länder som de ofta får frågan om vi har i sverige, men tydligen inte.

2008-09-21 @ 22:48:56
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0