Onsdag..


Man är ju tappad bakom vagnen när det gäller datorer.. Vårt trådlösa internet har inte fungerat nå vidare men nu ska det väl funka får jag hoppas.. Förhoppningsvis blir jag lite bättre på det här nu.:-) 

Vi har hunnit med två omgångar med magsjuka och förkylning sen jag sist uppdaterade..:-) Axel är fortfarnade snorig och lite hostig. Oliver har (peppar, peppar) klarat sig fast han hela tiden är uppe i Axel. 

Axel fick åka upp på akuten i måndags. Kräktes och bajsade på mån morgon och sen blev han nästan okontaktbar.. Kritvit i ansiktet och läpparna blev blå.. Väl uppe på sjukhuset fortsatte han att vara slö och fick lite alvedon och saft så piggnade han på sig..
Han var uttorkad stackarn, Kan gå jättefort för de små att torka ut. Räckte med diarre, en kräkning och feber för hans del.. Han åt gröt och mådde bra vid 9 och sen var vi på sjukan vid 12, så det gick jättefort..

Man hann tänka väldigt mycket innan vi kom fram till sjukhuset.. Benen skakade och det var nära till tårar.. Underbar känsla när han drack upp all saft och tittade på mig och sa "diss" som han säger åt det mesta..:-)

Pippi Långstrump..:-)


Provar Olivers mössa..



Mycket spännande och gräva i mammas väska..  


Myser med pappa efter badning, som för övrigt inte alls är vidare kul


Leker med Bella i snön.. Hur härligt som helst.

Kommentarer
Postat av: Titti

Usch vad otäckt. Man kan inte tänka sig hur fort det kan gå!

Har fått mitt schema nu, och de närmaste 2 veckorna ser ganska fulla ut med jobb, men sen har jag en heeeel leeedig vecka! I början av mars tror jag. DÅ ska vi alla vara friska och komma upp och hälsa på!

Kram

2009-02-11 @ 19:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0