Tisdag..


Nu tror jag att jag vågar hoppas på att den där förbaskade magsjukan är väck... Oliver var lite klen igår men det var för att han inte ätit på länge.. Piggnade på sig när Jimmy kom hem och idag när han vaknade var han sitt vanliga jag.. På gott och ont...:-)
 Alex har varit pigg nu i några dagar så han är det full fart på.. Han jagar Oliver och är superlycklig att han orkar leka med honom..
Han har blivit ganska duktig på att äta själv, beror i och för sig på vad det är men oftast går ingenting till spillo för mat är ju det bästa som finns.:-) Idag blev det först lite ravioli och sen även lite pyttipanna och kan lova att det syntes under honom att han ätit..
Har varit på BVC men Axel och det märkets på vågen att han haft magsjuka.. Ner 5 gram och vuxit 1 cm, planar ut lite på kurvan..:-)



I morgon ska vi upp till Orbaden och åka pulka och äta tacos.. Oliver har tjatat om tacos sen i lördags.. Kan ju alltid hoppas att det blir lite sol oxå..

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas ni håller er friska nu, och att ni haft en härlig dag i orbaden!



Jag och Tette pratade om att ev åka till Alfta och bada på måndag. De öppnar kl 16. Vore skoj om du och grabbarna också kunde hänga på! Kanske faster kan följa? Eller kan vi höra om Erika är ledig och vill haka på.



Vi hörs nåt!



Kram

2009-02-18 @ 16:31:40
URL: http://malinosblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0