Torsdag..


Nu är allt som vanligt.. Oliver är på dagis och busar, superlycklig i morse när han skulle iväg.. Dom skulle åka skidor idag och dom hade han under armen när han åkte..:-)

Har dammsugit och plockat så nu kan jag sitta i soffan med gott samvete..:-)

Den där förbaskade tvättmaskin ska jag ta och kasta ut snart.. Gammal toppmatat elände. Den hakar upp sig så man får gå och dra fram den mest hela tiden, kan stå och spola vatten hur länge som helst sen när den centrefugerar får man lägga sig på den annars hoppar den och dundrar.. Har man tur så har den tvättat rent annars så är det bara att stara om den och samma sak igen..

Nu är det skidskytte som gäller och en kopp kaffe..:-)

Kommentarer
Postat av: Ida

Duktig du är som uppdaterar nu igen! Det tycker vi om! Jag missfärgade ca 2000 kr i min tvättmaskin igår kväll. Ska strax göra ett sista försök att behandla bort fläckarna men det ser mörkt ut... ledsen Gissa om jag grinade... Kram

2009-02-19 @ 18:54:02
URL: http://idapidasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0