Tar det aldrig slut..??


Det är inte lätt att vara liten och ha magsjuka... Oliver har legat i soffan hela dagen, har nog bytt på honom 20 gånger.. Första gångerna protesterade han men sen gick han bara in och lade sig på golvet.. Kritvit i ansiktet och allmänt hängig.. Har inte spytt tack och lov, har fått i sig lite avslagen cola och lite vatten.. När Jimmy kom hem så åt han 2 glassar och lite kräm..

Axel har haft diarré hela dagen, fortfarande väldigt röd i rumpan.. Trodde att han var piggare, inte kräkts på hela dagen och druckit lite välling men men har nu lärt mig att inte hoppas för mycket..:-) När han sovit nu på em stod han i sängen och blev överlycklig när jag kom in.. Pratade och skrattade och när vi kom ut i köket spydde han över hela mig och sig själv igen..

Man kan ju bli galen.. Samtidigt är det så himla ynkligt med dom...

Tvättat fyra maskiner så nu hänger det tvätt överallt här hemma, bytt ca 35 bajsblöjor och torkat en spya.. Underbart!!!

Det blir mycket bajs och kräk prat nu men det är så mina dagar ser ut..:-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0