Lördag..


Här hemma är det sjukstuga igen men den här gången är de "bara" förkylningar som ställer till det.. Oliver och Axel nyser ikapp och hostar om vartannat, snor överallt..:-) Jag snorar och känner mig allmänt hängig..

Jag ska absolut inte klaga för vi har inte varit förkylda sen November och det måste vara rekord.. Har gett Oliver Sana-sol varje dag och jag inbillar mig att den hjälper.. Superbra vitaminer med apelsinsmak, han vill ha hela tiden..

Idag var vi ner på stan en sväng på fm.. Oliver sprang för sig själv, brukar alltid ha vagn till honom. Han kan han få för sig att dra iväg, känns bra att veta vart man har honom..:-) Det gick faktiskt jättebra, det går åt rätt håll.. När vi är och handlar kan han verkligen få sina härliga utbrott när han bara ska ha och ha.. Ikväll tog jag med honom på Hemköp och då fick han gå med en egen liten kundvagn och det tyckte han va jättekul. Drog inte iväg på egna äventyr.. Som sagt, det går åt rätt håll..:-)

Har även varit ute och skottat undan all snö på altanen så att jag kan sitta där och sola i morgon..:-) Oliver har hoppat i alla härliga snödrivor.. Kan verkligen inte klaga på den här vintern, nu borde det förslagsvis bli en lika härlig sommar..  

Jättestort GRATTIS till min älskade vän Erica som fått en liten Signe.. Det behövs verkligen en liten tjej som kan styra upp bland alla grabbar.. Längtar tills vi får träffa er..:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0