Söndag...


I morse vaknade Axel kl 6 och hade inga planer på att sova längre.. Gav honom välling med hopp om att han skulle somna om men det slutade med att kom och klättrade och lekte på sin halvsovande mor..:-)

Oliver och Jimmy sov till 9.15. Då hade äntligen Axel somnat om, jag satt och tittade på skidskytte och åt frukost. Skönt att sitta här i sin ensamhet en stund .. Oliver kom och ville ha frukost så han fick en macka och mjölk och tyvärr fick det inte stanna kvar i magen.. Jag som blev så glad över att han ville ha något att äta. Men där fick jag för att jag trodde att magarna hade rättat till sig..
Han har legat i soffan alldeles utslagen hela dagen.. Man märker på honom att han så gärna vill äta för han frågar efter allt möjligt och när man tar fram så tar han en tugga sen lägger han sig igen..



Axel tycker att det är så tråkigt när storebror är sjuk, han är på honom hela tiden och busar.. Han är däremot piggare.. Jag har väl aldrig blivit så glad av att få byta en normal bajsblöja...:-)

Han har lärt sig hur bilen låter..


Efter att ha fått en tidning med favoriten "Blixten" och nya nappar så blev han lite piggare.. Han har till och med ätit och druckit lite. Han ville ha en macka med leverpastej nu i kväll och han ulkade lite när han svalde och åt bara en tugga, så jag är inställd på att det inte är över... Nu har det varit igång sen förra torsdag..


Kommentarer
Postat av: Ihn

Hejsan!

Hoppas att pojkarna snart blir friska, saknar Oliver på förskolan.



Kram!

2009-02-16 @ 20:46:19
URL: http://mirmis-ihn.blogspot.com/
Postat av: Titti

Nu måste ni krya på er! Det tar på mammakrafter att ha sjuka barn!

Och säg vad ni vill, men på den bilden är Axel en kopia av sin mamma!

Kram

2009-02-17 @ 11:16:16
Postat av: Titti

Nu måste ni krya på er! Det tar på mammakrafter att ha sjuka barn!

Och säg vad ni vill, men på den bilden är Axel en kopia av sin mamma!

Kram

2009-02-17 @ 11:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0