Tisdag..


Idag har jag, Axel, Oliver, Tette och Hampus varit upp till Vallsta och hälsat på vår gamla dagmamma.. Tant Ulla och Pappa Kaj.. Jättekul, man har ett speciellt band till dom. Jag, Tette och Brunzell har varit där sen vi var 1 år till att vi började skolan.. Man har mycket minnen och det var en hel del bilder som vi kollade på.. Önskade att jag hade lite bilder att bjuda på men det kanske kan fixas..:-)

Tette, jag och Brunzell är ute och åker spark våren 83

Grabbarna leker med Tant Ulla, kan lova att det finns mycket roligt att leka med där hemma..:-)


Lite bilder från fredagen när Oliver kompisar var här och lekte..:-)

Korv med bröd går alltid ner...



Ett blivande par kanske... Ester och Oliver tar en dans..:-)


Oliver i en mössa som Morfar hade när han var liten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0