Måndag


Ja då sitter man här och internet fungerar igen.. Liten kort sammanfattning av vad som hänt sen sist..:-)

Fredag
Vaknade vid 7 och började gruva mig för trippen till hemköp med båda grabbarna.. Inte så mycket att gruva sig för men det var första gången jag var iväg med båda två. Oliver är som han är ibland på affärn och då kan det bli lite körigt.. Men det gick alldeles strålande och efter det bar det iväg till Tette för att ge henne lite kosing.. Ska nämligen åka på kryssning, grabbarna ska vara hos morfar och M och det kommer att bli toppen..:-)
Vid 11 kom mammorna från föräldragruppen hit med sina små troll. Barnen busade och lekte, sen blev det korv med bröd till lunch som dom åt inne på Olivers rum och det gick faktiskt jättebra.. Tror dom fick i sig 3 korvar var..:-) Mätta och belåtna lekte dom vidare en stund.. När dom åkt hem så somnade Oliver som en stock.. Sen var det lite fredagsmy med götta..:-)

Lördag & Söndag
Det hände inte så mycket i helgen. Jimmy och Oliver har varit ute och lekt, tittat på schlager och haft mysigt..

Idag, Måndag
Oliver har varit på dagis och busat och jag och Axel Har spenderat halva dagen hos Tette.. Liten promenad och mycket kaffe..:-)
När vi kom hem blev det lite makaroner och pastasås.. Axel älskar "riktig" mat, man ser hur han njuter och allt ska in i munnen. Vid 15.30 hämtade vi upp Tant Erika och åkte iväg till badhuset i Alfta.. Alledeles perfekt barnbassäng, till och med Axel verkade tycka att det var mysig att bada. Annars har han varit så rädd och kramat mig och vägrat att släppa taget med det gick så bra..
Måste tigga några bilder av Erika för jag glömde såklart kameran..

I morgon ska jag och Tette åka upp till våran gamla dagmamma.. Det ska bli jättekul, har sagt det ett tag nu att vi ska dit och hälsa på men det har inte blivit av..

Jimmy kom nyss och bråka om att jag måste rensa ur några kassar, han håller nämligen på att rensa garaget.. Halvsur gick jag dit och glad är jag för det för i dom låg alla kläder i strl 80-86 som jag sparat från Oliver.. Pyjamas, jeans, koftor och massa T-shirts.. Perfekt...:-)

Oliver har tittat på skidskytte..:-) Tar sopen och stoppar innanför tröjan och låtsas åka skidor sen lägger han sig på golvet och siktar..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0