Onsdag..


Jag kan inte förstå hur föräldrar till fler än 2 barn får ihop allt.. Brukar titta på "Familjen Annorlunda" 8 och 10 barn.. Jag har fullt upp med två..
Idag har vi varit till Orbaden och lekt.. Helt företag innan allt var inne i bilen, 2 ungar, en snowracer, en pulka och en vagn och en stor väska.. Tänk om man hade fler barn, ännu mer saker..
Hursomhelst så kom vi väg.. "Mamma, är allt med??" frågade Oliver.. Då satt han bak med hjälmen och skidglasögon på sig redo att åka snowracer med morfar.. Efter ett tag så somnade båda och Oliver "tappade" huvudet, det såg extra tungt ut med hjälmen på huvudet..:-) 

När vi väl kom upp vägrade han gå in, han skulle åka i backen på en gång.. Finns en jättebacke på campingen i Orbaden och morfar fick slita hårt för Oliver ville åka hela tiden..:-) Fanns även en rutchkana nere på stranden som dom va tvungen att åka.. Tur att inte jag var med för då har jag säkert sagt ifrån, blir så nervös.:-) Han åkte flera gånger och sista gången fick han för sig att han skulle gå uppför kanan och det gick inte så himla bra.. Dök på näsan och började blöda näsblod, blev lite ledsen men det gick över ganska snabbt..

Mat och lek tills vi åkte hem vid 18.. Väldigt bra dag..:-) 

I morgon ska Oliver på dagis, vilket han inte varit på länge.. Skönt att slappna av lite, ska inte göra någonting.. Titta på skidskytte och dricka kaffe..:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0