Torsdagkväll..


Nu sitter man här i soffan och slöar igen.. Dagen har varit superbra..:-) Dom hade Lilla Granbergsloppet på dagis idag och i morse lät det på Oliver som han skulle åka jättefort på sina Edsbyskidor..:-)  Men när det väl var dags så skulle inte han åka skidor, han ville bara fika..

Hämtade honom vid 13 och då blev det lite mellanmål och sen gick vi ut och lekte.. Var ute nästen 2 timmar.. Vi fixade ett snöhus. Kök, vardagsrum, toa och sovrum finns det med vägar mellan.. Jättekul, jag tyckte det var minst lika roligt som Oliver..  

Här står han i "köket" och fixar pannkakor..:-)



Hur härligt som helst i solen..


En bild på vårt lilla hus...:-)


Det går framåt med planerna för utbyggnad.. Det blir förhoppningsvis superbra.. Vi ska bygga ut hallen, om det går enligt planen.. Det känns jättespännande.:-)



Kommentarer
Postat av: Hanna

gud vilket härligt hus!! Underbart!! Tänker på er, kramiss =)

2009-02-19 @ 21:04:47
URL: http://dagens-hanna.blogspot.com/
Postat av: Roula

Hej!

super fint hus o en go kille hoppas ni mår bra ha en trevlig helg kramar:-)

2009-02-20 @ 09:45:11
Postat av: Titti

Skönt att ni piggnat till igen! Sicket fint hus ni har! Hoppas att alla är friska ett tag nu, jag jobbar hårt i nästa vecka, sen är jag ledig lääänge. Tänkte försöka komma upp då! Spännande med utbyggnad. Här blir det nog ingen... Men nya fönster, isolering och lite rust inom hus får jag tydligen vara nöjd med. Varm om inte annat!

Kram på er!

2009-02-21 @ 07:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0