Fredagkväll


Ja då sitter man här och ska kolla vem som får åka hem i Let´s dance.. Magen är full av onyttigheter men det känns ganska bra för jag varit väldigt duktig hela veckan..
Inte ätit något efter kl 18 på kvällarna och varit ute och gått iallafall tre dagar..:-)

Ser fram emot Körslaget i morgon, hoppas alla röstar på Bollnäs.. Vi har ringt som tokar varje lördag så det blir väl en trevlig telefonräkning som kommer snart.. Men vad gör man inte och dom är ju riktigt duktiga.:-) Chulle är helt klart bäst..

Blev en tripp till Malin på em, blev mycket "nej Oliver gör inte så, ta det lite lugnt, får inte sparka boll på Malins fina saker, spela inte sönder hennes piano..." Kom på mig själv att jag tjatar väldigt mycket på honom men vad ska man göra när han inte lyssnar för fem öre??? 
Är lite speciellt när man inte är hemma man blir nog lite extra tjatig.. Hemma vet man vad som är OK och även han.. Man kanske skulle slappna av lite mer..
Den dagen han gör som jag säger på en gång ska jag rita ett kors i taket..:-) Han har blivit en typisk Alfons, "ska bara.." Vilket kan göra en galen..

Nu ser vi fram emot en härlig dag i morgon, med sovmorgon... 

Och den som åker ut är....... BLONDINBELLA

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh tack gode gud för att hon åkte, hon hade ju "bara" 1000 komenterare på sin blogg, de kanske skulle ringt ist.. ;) Vore kul o ses snart gumman! alltför längesedan nu! Sitter här tre på natten o funderar på hur länge sedan de var.. ?! Vi måste cacht up helt enkelt!! pUss...

2009-01-24 @ 03:13:16
URL: http://dagens-hanna.blogspot.com/
Postat av: Ida

Känner igen mig i det där! Izak! Passa du har ner den där nu, izak, sitt still! Izak, ställ tillbaka den där fina vasen... Lättare å va hemma =)



Åkte Blondinbella? Haha gu va bra! jag somnade... som vanligt!

2009-01-24 @ 09:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0