Måndag

God morgon... Idag är det BVC som gäller och jag gruvar mig även den här gången..:-) Han är inte liten våran kille men rund och gó..
Tänk om dom säger att jag ska dra ner på maten.. Men det kan dom väl inte eller??? Han springer väl av sig när han börjar gå..
Undrar om Axel går igenom en fas i sin utveckling. 6 nätter i rad har han vaknat och varit jätteledsen, en natt fick han sova med oss för då var han otröstlig. Men det var inga problem alls, han sov så sött mellan oss och man märkte inte att han var där..

Oliver är i en underbar period i sitt liv, han retar gallfeber på oss nästan hela dagarna.. Får han inte som han kan han lägga sig på golvet och skrika. Han kämpar för att få fram en tår men det lyckas inte så ofta..
Han är fortfarande jättesnäll mot Axel, kan tappa humöret i mellanåt.. "Men Axel jag blir galen på dig ja" Axel jagar honom hela tiden, allt Oliver leker med ska Axel ha.

Kommentarer
Postat av: Titti

Haha, ingen riskt att dom ber er dra ner på maten. Arvid var ju likadan, men gick ner i vikt nä han började gå, inte ens då blev dom orolig, han hade ju att ta av. :o)

2009-01-19 @ 14:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0