Söndag..


Igårkväll låg jag och läste och just när det var hur spännande som helst så höll mitt hjärta på att hoppa ur.. Axel skrek rak ut, ett panikskrik.. Skyndade mig till hans rum och benen skakade, hann tänka hur mycket som helst.. Han blev lugn när jag tog upp honom men guuud va rädd jag blev..
Kunde inte lägga honom i sin säng så jag låg och sjöng för honom i våran säng och han somnade väl efter 30 min kanske.. Kan förstå att han kan ligga precis hur som helst när man tittar till honom på kvällarna.. Han var som en liten mask men alldeles tyst.. Satte sig upp, vände sig fram och tillbaka, låg och klappade på Jimmy och på mig..

Kl 7 var han piggelin och jag försökte få honom att somna om men det ville han inte alls.. Vid 8.45 kom Oliver in och då var det verkligen slut på friden..:-)

Just nu är Jimmy och Oliver ute och skottar, för himmel va mycket snö det har kommit inatt.. Säkert 2-3 dm, jättemysigt men det är tyvärr tösnö så det försvinner väl snart, om inte annat så sjunker det väl ihop.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0