Lördagkväll..


FY TUSAN VA BRA BOLLNÄSKÖREN ÄR!!!!!!  Nu blir det final på lördag...

Dagen har varit kaotisk.. Började bra med sovmorgon till 9.15 och sen har det inte gått min väg.. Åkte upp till morfar och M, Oliver var superlycklig men dom varnade för oväder på radion så vi hann vara där uppe i typ 1 timme sen fick vi åka hem.. Hemskt om man skulle fastna i nån snödriva någonstans..

Axel har sovit 30 min på hela dagen så ikväll när han skulle lägga sig så var det helt omöjligt, antagligen övertrött.. Grinade så fort jag la ner honom.. Hade inte magen att lämna honom, man hör direkt om det är grin som går över eller inte och detta var det sistnämnda så det var bara att plocka upp honom.. Lite mer välling brukar göra susen och så blev det ikväll oxå.. Somnade mätt och belåten.. 

Oliver har haft extra, extra, extra mycket energi ikväll och man blir ju galen till slut... Han testar allt.. Han höll på att rita på pennburken och jag sa till honom lugnt och fint att man ritar inte där utan på papperet.. Då tar han pennan och ritar på golvet.. Då kan jag lova att pennorna åkte ut, hämtade en soppåse och så kastade jag ut dom i hallen.. Han bara stod och tittade på mig och trodde nog inte jag menade allvar.. Det gjorde jag ju inte heller, dom ligger i skrubben men det vet ju inte han... 

Nu ska jag nog gå och lägga mig och läsa, himla bra bok som ligger vid sängen... Tyskungen av Camilla Läckberg, kan varmt rekomende

Nu ser jag fram emot en sovmorgon till..:-)

Kommentarer
Postat av: Ida

Fan den boken har ju jag med! Fick den typ i födelsedagspresent förrförra året.... Då BORDE jag ta tag i läget och börja läsa! Hoppas allt e bra med er! kram

2009-01-25 @ 10:22:04
URL: http://idapidasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0