Onsdag..


Varit på BVC på läkarkoll och vägning med Axel nu på em och han är på rätt väg igen, 400 gram upp och 2 cm längre..:-) Gillade inte doktorn så värst, brukar gå ganska bra men sist vi var på akuten gjorde doktorn illa honom i örat så han kanske kommer ihåg det..

Kollade på "Den rätte för Rosing" i går och jag tycker faktiskt lite synd om henne. Det verkar som om hon vill vara seriös och så är grabbarna så himla oseriös.. Visst hon kanske inte är världens smartaste tjej och det är väl inte det bästa sättet att hitta den rätte men dom behöver ju inte vara så förbaskat otrevliga..

Hursomhelst så behöver jag inte beskymra mig.. Ikväll ska jag iväg och sola och basta och prata lite skit med Tette och ev Malin..

Kommer kanske lite mer ikväll om jag inte är helt deckad efter solningen..:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0