Tisdag..


Natten har varit till min belåtenhet..:-) Sovit som en stock. Igårkväll så var jag tvungen att kliva upp och kolla om Jimmy var vaken för tusan vilken obehaglig dröm jag hade. Jag och Tette sprang för våra liv, jagade av en kille med en stor j*kla kniv.. På bara en kvart hann jag drömma jättemycket, ganska häftigt med drömmar ändå.
Alldeles kallsvettig stapplade jag ner till Jimmy, kollade till Axel för det var han som väckte mig men han sov som en stock..:-)

Idag skulle vi ha åkt och hälsat på Kartin och Teddy men det får bli en annan gång för oss. Nu ska det kureras så att vi slipper allt snor och hostningar snart..

På torsdag får jag domen om sommarjobb, jag tycker det är så jobbigt att vänta men den som väntar på något gott...:-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hampus var också dålig idag så det blir inställt :-) Gör ett nytt försök nästa vecka och hoppas att alla grabbar är pigga då. Är ju roliga om vi kan träffas alla tillsammans!



2009-03-10 @ 10:17:52
URL: http://malinosblogg.blogg.se/
Postat av: Malin

Ha ha... är ju såklart inte glad att det blev inställt. Skulle ju vara en ledsen smiley :-(



Råkade bli lite fel... :-)

2009-03-10 @ 10:18:49
URL: http://malinosblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0