Lördag..


Helt underbart väder idag.. Vaknade vid 7 när grabbarna kallade på mig, frukost och lite lek innan Axel somnade om igen vid 9. Jimmy fick sovmorgon idag så jag och Oliver gick ut och lekte. Tror inte jag varit ute så här tidigt och lekt någongång men det var jätteskönt. Vi byggde ut Olivers snöhuset, massa gångar och några rum till. Vet inte vem som hade roligast, han eller jag..:-)
Kom in vid 11 och då blev det lite lunch och så fixade vi till lite fågelmat. Oliver smulade sönder bröd som alltid ligger och blir gammalt..
Packade på oss alla kläder igen och åkte ner på Långnäs för att mata fåglarna, alltid lika kul.. Tog även en sväng till lekparken.. Axel gungade och Oliver hade fullt upp med att prova alla saker, 5 sekunder på varje..:-)
Var på väg hem för att hämta kameran som jag såklart glömde hemma.. Dom hade jättekul, Axel hade så mysigt på gungan tills han nuddade snön med foten då kom surläppen och han ville ner..

Nu väntar jag på att kvällen ska komma så vi får smacka i oss lite räkor och annat gott.. Melodifestivalen såklart.. Har ingen aning om vem jag ska hålla på.. Känns som om vem som helst kan vinna.. Uggla är väl mest udda så hon kanske har en chans borta i Ryssland..:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0