Halsbränna, schlager och guldklimpar...

Usch jag har aldrig haft halsbränna men under denna graviditet har jag det så klart... inte alls trevligt.

Ja då var det slut på ännu en deltävling och den var svårtippad.. BWO var givna men sen hade jag ingen aning, Frida.. ja vad ska man säga om det då... Peronligen tycker jag hon är lite äcklig på något vis, kanske man inte får säga men det gör jag ändå.. Hon är säkert en bra tjej. Låten var ganska bra men om den hör hemma i schlager vettekatten, men samtidigt är det många låtar som är lite udda..

Björn Gustavsson, vilken cool kille.. Låten han sjöng till Carina Berg var bäst ikväll helt klart.. 

Återigen har jag svårt att förstå vad bruttan som sköter mellansnacket gör där...

Ibland när jag sitter och tänker på allt möjligt så kan jag komma in på Oliver, kan titta på honom och har svårt att fatta att det är min alldeles egen guldklimp.. Tänk att jag är tvåbarnsmamma snart.. Det är så häftigt!!! Va väldigt vuxen jag har blivit..:-)

Oliver somnade vid 19.30 ungefär så i morgon blir det nog en tupplur i soffan med Bamse eller Mora Träsk i bakgrunden, för han vaknar nog tidigt lille vännen..

Har nog kommit på ett till namn att välja mellan.. Vi har Axel och Viggo som förslag redan och idag ploppade Viktor upp i huvudet på Jimmy och det är väl ett namn som inte är så himla vanligt nu, eller?? Oliver och Viktor... Ja det känns bra.. Spännande att se vad det kommer ut för krummelur, kanske rent av blir en lite tjej.. Då blir det nog nästan säkert en Julia..

Bäst jag kryper ner nu så jag får mina 8 timmars sömn, dom är ju superviktig...

För övrigt har Jimmy redan slutat snusa, vet inte om det var så himla smart att sluta när han har en jour.. Tyckte han skulle vänta till måndag men men.. Jag ska stötta honom till 110%....

Kommentarer
Postat av: Titti

Jag röstar på Axel, det skulle Arvid ha hetat om inte Daniels lillebror hette det!

2008-02-24 @ 05:17:50
URL: http://dagarimittliv.blogg.se
Postat av: Faster Pernilla

Jag röstar på Axel, det är inte så vanligt nu :-)

2008-02-24 @ 12:12:05
URL: http://nillab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0