Måndagmorgon..


Herregud vilken fm.. Jag vaknade av världens huvudvärk vid 04, upp och tog två treo vilket inte hjälpte ett dugg.. Kunde inte ligga ner för då kändes det som om huvudet skulle sprängas, satt jag upp så fick jag jätteont runt ögat och höger sidan.. Blev lite orolig eftersom inte treo hjälpte och det brukar det göra.. Sen spydde jag två gånger och tyckte det började likna migrän..
Vid 7.00 ringde jag till rådgivning och dom tyckte att jag skulle åka in till akuten.. Ringde världens bästa farmor som kom hit och passade Axel medans Oliver åkte på dagis..
Väl uppe på akuten blev vi skickade till hälsocentralen... Läkare, provtagning och migränmedicin som inte heller fungerade.. Åter till akuten och vänta, vid 11 kändes det ganska bra men då ville doktorn där ha kvar mig ett tag men sen vid 12 fick jag åka hem.. Känner mig inte helt återställd men om det skulle bli värre så skulle jag åka upp igen.. Inte så jättekul att ligga på ett rum som bara innehåller en brits och ett skrivbord..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0