Sjukling..


Tror jag struntar i den här bloggen ett tag, tills inspirationen kommer över mig igen.. Anledningen till att det inte blivit mycket uppdatering är att jag har varit sjuk..

I fredags så vaknade jag av världens huvudvärk igen och kräktes. Farmor kom hit och jag och Jimmy åkte på akuten.. Efter undersökningar hit och dit så kom dom fram till att jag hade Hjärnhinneinflammation. Det var därför jag haft sån huvudvärk i flera veckor. Pappa kom ner och satt med mig och sen när vi var klara på sjukhuset så följde jag med upp till Orbaden för att vila, tydligen bara det som gäller för att bli frisk..
Sov nästan ett dygn så familjen fick sköta sig själva.. Är så otroligt tacksam för alla som ställer upp.. Vad skulle man göra utan alla nära och kära.
Nu har jag vilat vid alla tillfällen jag fått sen i fredags och idag känner jag mig äntligen pigg igen, inga känningar i huvudet.. Vågar inte riktigt ropa hej än men men det bådar gott inför en riktigt vårhelg..:-)

Har knappt kunnat kolla på TV och suttit vid datorn har bara varit att glömma.. Ganska skönt faktiskt.:-)

Grabbarna är det full fart på.. Axel har inte börjat gå än men han tycker fortfaranade att det är jättekul att stå själv, pratar sitt språk och leker ganska mycket själv..
Oliver skulle kunna vara ute hela dagarna om han fick och det var varit lite bökigt nu när jag varit sjuk men farmor har varit här och varit ute och cyklat och lekt hela em med honom..

Nu på em ska vi ta oss ner på Långnäs en sväng och träffa våra kära vänner, leka och fika..:-) 


Kommentarer
Postat av: Ida

Men hua Karro! Jag hade hjärhinneinflammation när jag var 4. Låg isolerad i Hudik å höll på att stryka med. ta hand om dej!!! Det är viktigt att du får vila mycket även om det känns bra! Kram Ida

2009-04-25 @ 12:08:05
URL: http://idapidasnya.blogg.se/
Postat av: IdaF

Men GRATTIS PÅ FÖDELSEDAN i EFTERSKOTT! Är för mycket i mitt gravida huvud nu så jag glömde helt bort att det var din födelsedag igår! Hoppas din dag var fin! KRAM IDA

2009-05-14 @ 21:13:59
Postat av: Ida

Grattis i efterskott! Jag glömde helt igår. Min gravida hjärna är inte med mig som jag vill. Hoppas du fick en fin dag. STOR KRAM IDA

2009-05-14 @ 21:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0