Tisdag..


Sitter och väntar på att solen ska spricka fram bakom all dimma som är det enda som syns nu.. Den ska tydligen komma fram om man ska lita på dessa väderprognoser (gårdagens), sällan dom stämmer iofs..
Hursomhelst så måste vi ut och ta lite påskris, ägg måste jag oxå försöka fixa. Tänker nog inte måla egna när det finns färdiga att köpa..:-) Nån måtta får det vara.. Sått gräs oxå som vi ska ställa lite tuppar och kycklingar i.. Helt otroligt att det kom upp, inte särskillt svårt men är det någon ska misslyckas så är det ju jag..:-)

Ska inte stressa idag, allt plock kan gått vänta till kvällen. Hur det än är så plockar jag undan så är det alltid någon av grabbarna som plockar fram igen..

Enligt prognosen just nu så ska det vara mulet idag och lika i morgon så jag kan ju lägga ner planerna att gå och plocka ris i solsken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0