Fredag..


Dagen har spenderats mestadels ute.. I morse vid 10 när Axel skulle sova klädde vi på oss och gick ut.. Kom in vid 17.15.. Skitigare ungar än får man leta efter.. Oliver fick en kompis idag, grannarnas barnbarn var här och dom lekte jättebra.. Tog en promenad i skogen där vi hittade ett snöre som dom gjorde ett fiskespö av och sen "fiskade" dom i alla vattenpölar dom hittade.. Tittade på hästarna och cyklade..
Oliver har säkert cyklat sammanlagt 2 timmar idag, det märks att han har tränat på altan för himmel vilken fart han har.. Frågade flera gånger om han var trött men fick till svar "Det här är jättejättekul dä, jag älskar att cykla ja" Han fick även ta en tur i farfars raggarbil, där kan vi tala om en lycklig kille..:-)
Har ätit lasagne idag och det är alltid lika jobbigt att se Axel när han äter och man kan bara glömma att få hjälpa till.. Tar man skeden och försöker hjälpa till rycker han bara av en den så det flyger mat överallt, så det lika bra att låta bli..

Bara att hoppas på att han får lite bättre bordsskick innan han börjar på dagis..:-)


Oliver ville inte ha annat än prickar igår på dagis..


I morgon drar vi till Orbaden.. Nu tror jag bestämt jag ska gå och lägga mig..

Kommentarer
Postat av: Titti

Annars är dagis jättebra på att uppfostra ens barn åt en. Bordskicket fixar sig där! Kram och fortsatt trevlig helg

2009-04-12 @ 07:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0