Söndagkväll..


Liten uppdatering..:-)

Fredag: BVC kl 9.00, sprutdags och 3-årskontroll.. Började med Oliver och han var jätteduktig, trodde nästan att han skulle sitta knäpptyst men han babblade på..(han kan ju iofs inte vara tyst) A kollade i halsen och såg att han hade jättestora halsmandlar, ska vänta på att dom hör av sig från sjukan och se vad som händer..
Axel va oxå jätteduktig, sa inte ett pip när han fick sprutan. Oliver kom och frågade om han skulle hålla handen om han blev ledsen men det behövdes ju inte..:-)
Tog sen en tripp ner på Jimmys jobb och båda grabbarna trivdes hur bra som helst.. Alla datorer, sladdar var ju så kul att leka med..:-)
På kvällen kom Tette och Micke och åt pizza, underbart gott!!!

Lördag: Vaknade av solen och himmel vilken dag det blev.. Vid 9.30 så drog jag och Oliver ner på Långnäs och matade fåglarna och tog en sväng till lekparken.. När vi kom hem så åkte Oliver och Jimmy på fotboll. Mamma kom ner mitt på dagen och hon var nog ganska trött när hon åkte hemöver på em..:-)
Oliver var ute från 9.30- 17.15 minus 30 min matrast.. Han grinade och var jätteledsen när han var tvungen att gå in. Det tog inte mer än 10 min så somnade han i soffan.. Tyvärr fick han inte sova då så det blev en dusch istället, inte lika kul som vanligt..
Axel kände av sprutan så han vaknade med 39.3 i temp dessutom är det 2 stora tänder på gång.. Så han var inte så glad åt det fina vädret.. En stund gick det bra men sen sov han väldigt mycket..
 Mormor fick slita hårt..  Vet inte hur länge Oliver spelade..:-)


Ursäkta!!! Kan du flytta på dig så jag kan gå vidare...


Söndag: Idag har vi varit på Karlsson och kolla lite.. Var inte så roligt väder idag, 1 grad och alldeles disigt.. Skaplig omställning från gårdagen..
Inte gjort så mycket idag, städat undan på altan och spelat lite fotboll..:-)

Man kan bli en aning stressad av att titta på Axel när han äter...



"Jag tycker iallafall att det är jättekul att äta själv.."


Man kanske kan se vad jag tänker... (hur ska jag få ren den där ungen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0