Torsdag..


Tyvärr var det ingen sol idag men vi hade nästan 13 grader ändå.. I morse drog jag och Axel till Malin och Noah, Tette och pojkarna kom oxå, mycket trevligt..:-) Malin har en himla bra altan för grabbarna sov så snällt så att mammorna fick dricka kaffe i lugn och ro.:-)

När jag hämtade Oliver på dagis så klädde vi på oss och gick ut.. Vid 14.30 tyckte jag att Axel skulle sova men det ville såklart inte han.. Jag har inte riktigt vant mig vid att han faktiskt inte behöver sova lika mycket som förr.. Han har varit vaken hela em och har varit hur nöjd som helst.. Har varit ute och tränat att gå med gåvagnen ute på altan. Han trivs jättebra där ute, perfekt. med ett eget hus... Innan han var klar så kunde han vända oxå så snart kanske han släpper vagnen och går själv..:-) 

Oliver kom fram och tokskrattade och så sa han "Mamma, jag älskar att vara ute och leka jag" Längtar tills Axel går så att han kan leka med Oliver på ett annat sätt.. Nu hinner han inte riktigt med och blir lite ledsen.

Axel röjde på altan igår..:-)


Axel hinner som sagt inte med alla gånger.. Men han kämpar på..


"Ok jag ställer väl upp på en bild då, för att du tjatar ju så mycket"


Kommentarer
Postat av: TItti

Snart lilla vän hänger du med. tänk vad brorsan ska yla när du springer ifrån honom, eller ännu bättre, när du springer fram och tar hans leksak och springer därifrån...

Kram fr tant Titti

2009-04-03 @ 06:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0