Onsdag..


Vaknade av att solen sken in och det kan inte bli bättre.. Både Jimmy och jag vaknade före klockan vilket oxå är ganska skönt..:-)
Har hunnit med att tvätta, städa, så lite blommor, busat och medans Axel sov så var jag och Oliver ut och lekte lite.. Har gått och studerat tomten, kommer att blir toppen bara vi får till gräsmattan.. Massa sly som ska bort och bli gräsmatta.. Spännande..

Axel skrattar så fort man killar honom på magen..:-)


Axel klättrar på allt som kommer i hans väg.. Antingen upp på något eller ner i något..


Oliver skulle absolut ha kepsen på sig ute så då fick det bli såhär..:-)


Jag lärde mig cykla på skaren, tyvärr gick det inge vidare för lillprinsen..


Nu till det ständiga frågan här hemma... Vad blir det för mat????

Kommentarer
Postat av: TItti

Vadå "före klockan"? Har ni inga barn som väcker er 5.25 varje morgon????

2009-04-02 @ 12:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0