Dags igen...


Man kanske ska ta tag i det här igen..:-)

Det har hänt en del sen sist.. Ingen huvudvärk sen jag skrev sist, helt underbart. Försvann bara en dag och sen kom den inte tillbaka..
Axel har börjat på dagis och han trivs som fisken i vattnet.. Äter och sover bättre nu så han har väl börjat vänja sig vid den nya miljön.. Han är tydligen lite av en funderare, han kan sitta och titta på de andra barnen hur länge som helst.

Oliver har blivit stora killen. Blöjan är så gott som väck och han har börjat på "Ugglan" där de stora barnen går.. Förra veckan så frågade jag honom om han skulle på dagis dagen efter..  "Nä, jag ska på ugglan, Axel ska ju bara på dagis.."
Så nu går han inte längre på dagis, där är det bara småbarn som går..:-)

Oliver har ju haft såna problem med hosta, har varit och kollat den en massa gånger men ingen förbättring trots mediciner.. Förra veckan var vi upp igen för då fick han nästan panik för han hostade så mycket.. Fick då reda på att han har en lindrigare form av astma. Troligtvis förkylningsastma. Han fick medicin då på en gång och har nästan inte hostat något alls.. Det är tur man är envis ibland..:-)

Jag har börjat jobba, nu är det slut på ledigheten... Är på Hälsocentralen här i Bollnäs och himmel va kul det är, träffa lite folk och så får man längta riktigt mycket efter grabbarna..:-) När man kommer på dagis och hämtar så kommer dom och springer mot en och det är en härlig känsla.. Axel springer väl iofs inte men han visar med hela ansiktet att han blir glad över att se en.. Han går för fullt men ute håller han sig mer stilla och observerar allt som händer runt omkring...

Nu tror jag bestämt att jag ska gå och lägga Oliver i sin säng.. Han somnade här i soffan vid 20 och han ser ut att ha så mysigt..

Kommentarer
Postat av: Erika

KUUUUL att du fått fart på bloggen igen!!!!!

kram kram kram!

2009-06-25 @ 01:12:51
Postat av: erika

MEEEEEEEEN UPPDATERA NÅGON GÅNG!!!!!!!!!!

2009-10-25 @ 00:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0